EMEA Accounting - contabilitate şi consultanţă financiară

Servicii

Noi suntem EMEA Accounting

Specialiștii tăi în contabilitate și consultanță financiară. Iată cum te putem ajuta.

Contabilitate

Toată lumea știe că orice business are nevoie de un contabil. Hai să afli și ce poate face unul pentru tine.

  • În primul rând, în momentul în care preluăm contabilitatea, analizăm care este situația afacerii tale: vedem ce acte ai depus până acum, ce taxe ai plătit și care este situația ta financiară.
  • Începem să ținem evidențe contabile, financiare și de gestiune, pe baza cărora vom întocmi rapoartele ce vor fi depuse organelor fiscale atunci când este nevoie. Astfel, poți sta liniștit că firma ta îndeplinește toate condițiile legale.

De aici încolo, activitatea contabilă de zi cu zi presupune:

  • Balanța de verificare lunară
  • Întocmirea bilanțului
  • Controlul bugetului
  • Întocmirea registrului jurnal și Cartea Mare
  • Evidență salarială
Analiză financiară

Analiza financiară îți permite să ai o viziune de ansamblu asupra afacerii tale. Poți vedea evoluția firmei în ultimii trei ani, unde ai avut plusuri, unde ai avut minusuri și unde trebuie să o îmbunătățești.

Ne uităm la indicatori financiari cum ar fi contul de profit și pierderi, factori de risc, lichiditate și solvabilitate și apoi ne raportăm la bilanț și balanță, la tabloul fluxurilor de finanțare. La final, pe baza rezultatelor putem face și niște proiecții asupra costurilor și veniturilor pe viitor.

Practic, la finalul unei analize financiare vei vedea atât parcursul de până acum al firmei, dar și cum să planifici pe viitor.

Consultanță financiară

Consultanța oferită de noi are în vedere atât optimizarea, cât și evitarea problemelor sau a complicațiilor apărute în zonele de:

  • resurse umane si salarizare
  • drept comercial și litigii
  • avize și autorizatii
  • desfasurarea in bune conditii a activitatii curente
  • depunerea in termen la institutiile abilitate, a tuturor declaratiilor necesare desfasurarii activitatii

Sistemul fiscal din România este unul foarte complicat și opresiv. Unele prevederi legale pot părea aberante, dar trebuie îndeplinite pentru că nu există avertisment sau o a doua șansă, ci se aplică direct amenzile! Pentru un administrator poate fi greu să urmărească toate obligațiile firmei, mai ales când aceasta trebuie să se supună atât legislației românești, cât și celei europene.

Informațiile pertinente nu sunt mereu centralizate și, de aceea, este ușor de trecut cu vederea obținerea unui document, a unui aviz sau depunerea unei declarații care poate ține de:

  • sănătatea și securitatea muncii
  • registrul unic de control
  • avize si autorizatii
  • obligațiile stabilite prin legi aferente fiecarei companii în parte

De asemenea adresăm și lucruri legate de funcționarea de zi cu zi a firmei, cum ar fi chestiuni referitoare la plăți și facturi, cash flow și chiar asistență pe durata controalelor făcute de stat.

Resurse umane

Firmele au încadrări diferite nu numai în funcție de domeniul de activitate, ci și în funcție de numărul angajaților, tocmai de aceea trebuie oferită multă atenție resurselor umane. Serviciile noastre se adresează chestiunilor legate de:

  • Consultanță inițială acordată antreprenorului cu privire la condițiile de angajare de personal, cu respectarea legilor și normelor în vigoare.
  • Întocmirea dosarului de personal
  • Întocmirea, actualizarea și transmiterea registrului general de evidență a salariaților
  • Înregistrarea contractelor de muncă și a altor acte referitoare la angajați
  • Întocmirea adeverințelor necesare angajaților ( adeverință de vechime, adeverință de salariat, adeverință de venit etc)
  • Întocmirea statelor de salarii, pe baza documentelor primite
  • Întocmirea ordinelor de plată pentru taxele și impozitele salariale
  • Generarea și depunerea declarației unice D112

Dacă vrei să apelezi la oricare dintre serviciile noastre și crezi că putem ajuta,
trimite-ne un e-mail la adresa office@emeaaccounting.ro sau sună-ne la telefon +4 0731 211 861
și hai să vedem ce putem face împreună pentru afacerea în care ești implicat.